Dostawa towaru

Dostawa i zwroty

1. Wysyłka

Używamy usługi International Express Service do wszystkich międzynarodowych dostaw. Zamówienia są zwykle wysyłane w ciągu 48 godzin od daty zamówienia. Po wysłaniu towaru udostępnimy Ci numer śledzenia do natychmiastowego śledzenia online. Wysyłka zajmuje zwykle około 5-9 dni.
2. Anulowanie

Jeśli chcesz anulować zamówienie, napisz do nas natychmiast. Wysłane zamówienia nie mogą być anulowane. Mam nadzieję, że zrozumiesz. Dziękuję Ci.
3.Zwroty

W przypadku sporadycznych awarii produkcyjnych wymieniamy / naprawiamy produkty bez żadnych kosztów dla klienta. Aby zwrócić przedmiot, należy wysłać do nas wiadomość e-mail i poinformować nas o przyczynie. Prześlemy ci dalsze instrukcje. Towar musi zostać zwrócony niepoprawnie i zawierać wszystkie oryginalne opakowania i etykiety. Po otrzymaniu zwrotu towaru zwrócimy Ci całą należność.
4. Wymiany

Aby wymienić produkt, należy wysłać do nas wiadomość e-mail i poinformować nas o przyczynie. Prześlemy ci dalsze instrukcje. Towary mogą być wymieniane w warunkach nieistniejących i oryginalnych przy użyciu wszystkich oryginalnych opakowań i etykiet. Zwracając towar do wymiany, upewnij się, że twoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu i instrukcje są wyraźnie wskazane.
Zdecydowanie zalecamy używanie identyfikowalnej dostawy. Jeśli Twoje towary stracą na drodze, możesz prześledzić firmę przewozową. W przypadku zamówień zagranicznych ten proces może czasami potrwać do 30 dni.
5. Ubezpieczenie

Nie musisz płacić dodatkowych pieniędzy za ubezpieczenie. Firma spedycyjna będzie odpowiedzialna za wszystkie przedmioty, które podejmują. Ponad 99% produktów zostanie dostarczonych bezpiecznie. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia przedmiotu, ponosimy odpowiedzialność za połowę straty.
Powrót